Think about what you do to peolpe!

Hej
Såg nyss en riktigt hemsk video på facebook. Jag struntar i om det var på riktigt eller inte. Det förekommer iallafall. Det var en kille som blivit mobbad ända sedan han gick i ettan. Han satt och grät samtidigt som han visade lappar där han visade vad han ville få säga. Jag tänker inte säga vad han skrev, jag vill att ni kollar själva. Klicka här .
Jag vill att ni tänker på vad ni säger till folk. Vad ni gör. Minsta lilla himlande med ögonen kan vara som ett slag i magen. Även fast ni inte tycker det eller om det var så ni menade, så kan det signaleras så till den personen. Försök sätta dig i någon annans skor. Försök känna det personen känner. Jag menar, känn, försök förstå. Om du känner, förstår. Jag lovar dig, du kommer tänka på vad du säger och gör.
Och kom ihåg, ett leende ett "hej" ett "vad fina skor du har" gör skillnad!
Så nu går i ut och ger alla vi möter ett leende och ett hej! Det tycker jag låter superduper amigos! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0