Mal tiempo

Hej!

&Olles var ett väldigt fint ställe! Dit vill jag åka många fler gånger i sommar. Priserna var så pass bra så att man kan åka och äta en lunch med friendsen om är där och badar. Good!:D När vi skulle börja äta var inte vädret på våran sida. Det började regna så vi var tvugna att sätta upp ett hugh parasoll! haha, men det blev bra. Maten var jätte god, tummen upp!

När vi skulle cykla hem igen så regnade det inte iallafall:) Men, men , men det var kallt. Kallt och blåste. brr! Mina händer var nog kallast. Kunde knappt röra mina stackars fingrar:( Men det var hemskt skönt sen när jag kom in i huset. Att känna värmen skölja över sig, en känsla som alltid är lika härlig.

När jag kommit hem fick jag en hemsk lust att fota något. Så, ja, jag fotade lite mossa. hahaXD




Nu har Lovisa kommit. Vi ska göra fotofilmen som vi filmade i torsdags. hmm, låt oss säga så här. Min kamera är inte världens bästa på att filma. Det blåste mycket. Vinkeln är inte den bästa. Men vi ska göra så gott vi kan!:D


Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0