Cirkeln

Ja, här fick ni er en fin,fin början!
Jag lånade hem denna boken idag. Jag såg på TV om den och den verkar super. Det är lite härlig fantacy, det gillar vi folket! Fick lite goda nyheter angående denna idag också.. wee!

Efter vad som känns som en evighet är jag finally färdig med att pluggggaa! Jag orkade varken skriva eller läsa tillslut. Just nu känns det som att mitt huvud ska sprängas av allt som fyller det. Jag önskar att man bara kunde skriva ner allt och sedan aldrig mer behöva skriva det igen, det hade vart smidigt hörrni. Fast så är det inte så vi får hoppas att mitt huvud klarar sig till klockan 8:00 imorgon. No problemos för moi!
(känner att det mesta handlar om att jag måste plugga denna veckan, tyvärr är det för att det är det jag har gjort, okej inte så jättemycket. men ändå, har inte hänt något speciellt förutom mina aktiviteter och dom är inte heller så speciella, när jag tänker efter...)
Nu ska jag vara snäll och en duktig dotter och duka bordet. Snacka om att offra för min pappsen! höhö!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Annica

Den boken är jättebra! :)

2011-12-10 @ 13:41:19
URL: http://annicabloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0