Dumsnuten i egen hög person

Dumdumdum!
Vadå? Designen funkar ju visst tänkte ni kanske när ni läste mitt smått desperata inlägg igår. Jo, jag är fullt medveten om det nu. Men inte igår, för Klara är inte så teknisk på den punkten. Jag visste att jag kunde uppdatera genom att klicka på en knapp.
För det första: Jag visste inte vilken knapp det var...
För det andra: jag trodde det var något annat eftersom jag sökt på bloggen tusenmiljadergånger!
Men det är tur jag har mer tekniska vänner än mig själv. Lovisa skickade ett sms där det stod hur jag skulle göra. Förstå big smilet in my face när det fungerade! Så nu är det bara några små saker kvar att göra sen är denna finimanga design färdig! Det låter väl alldeles toppen?
See you later aligator! efter någon sån där timmes svenska plugg, det vill säga...


Bild tagen av min kära (trasiga) kamera. Kanske kan hoppas på en ny nu när det vankas jul? hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0