illness

Svejsan!
Rubriken är förklaringen till att jag inte tittat in dom senaste dagarna. Men nu är jag nästan frisk så nu ska jag titta in oftare!
Min dag startade kaotiskt och sådär som man inte vill att en dag ska börja. Jag försov mig. Och det var inte lite heller. Jag skulle på konfa klockan 10:00. När jag tittar på klockan står det 10:06. Ni vet scenerna i filmerna när huvudpersonerna vaknar, kollar på klockan, spärrar upp ögonen säger "damn it!" och hoppar upp ur sängen och börjar virra runt som yra höns. Det är en rätt bra förklaring på mitt beteende imorse.
Så man kan säga att jag inte har vaknat helt för än nu. Har vart som en zombie hela konfan. Jag pratade max 4 gånger under 2h 30min. Det är inte särskilt likt mig.
Så nu vet ni hur min dag började, någon som vill berätta om sin start? shot people!
Köpa gran var ordet. Det blir alltid små disskusioner kring vilken vi ska ta. It's just a tree for god sakes!

Ha en alldeles förträfflig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0