Joy of giving

Prosan!
Jag har fått en ny älsklings affär i staden. Det är en liten mysig, färggrann och påhittig liten butik. Eller butiq som min kära mamma skulle ha sagt. Butik eller Butiq, den är wonderfull! Och namnet på den här underbara tillkomst i staden är "Joy of giving". Holy bananas säger jag bara! Super affär som kommer bli ett måste. Jag gissar att många julklappar kommer att införskaffas där ifrån... I denna lilla butik hittade jag en riktigt rolig julklapp till lillbrorsan. Jag kan knappt vänta till Julafton för att få se hans min! Jag är a little bit of a gillar-att-ge-folk-presenter människa. Om det ändå inte hade synts på kontobeloppet! grrr. Men i år har jag och mina friends att inte byta julklappar. Jag tyckte det var lite tråkigt men nu känns det lite skönt faktiskt.
Vad är ni för människor? Är ni den som gärna köper klappar eller är ni den snåle som köper det billigaste? Shoot people!:D

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha jadå, pappa fixade min cykel senare på kvällen, så nu är den som ny :D<3

2011-12-02 @ 19:00:15
URL: http://aliceflygare.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej! Jag heter Nicole och hittade precis din blogg, du ser ut att vara en tjej med en fin liten blogg och trevlig personlighet måste jag säga. vart ligger butiqen som du hittade?:) jaja kolla gärna in min blogg också;) ha en trevlig kväll!

hejdå:)

2011-12-02 @ 23:25:46
URL: http://Marine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0