Second sunday of Advent

Kvällens!
Nu hade jag tänkt att jag skulle skriva en önskelista, träna repliker och plugga svenska inför provet. Men vet ni vad? Jag har tagit SO med mig hem! Jag goes crazy bananas för jag blandar ihop svenskan med so:n heela tiden! Och, visst det är väl bra att plugga på SO:n också men svenska provet är om 4 dagar och So provet är om, över en vecka! Okej, nu sansar vi oss lite, eller jag får göra det. Fast jag är inte så hysterisk som jag verkar. Det bara blev så när jag skrev. Faktum är att jag är cool lugn. Aja, whatever så ska jag göra min lilla lista bara det att jag får byta ut svenska mot so. Så här: önskelista, träna repliker och plugga SO. Sådär ja! Ingen anledning till att go crazy banana över detta!
Och jo. Det är andra Advent idag! Förstår ni? Idag är det endast 20 dagar kvar till Christmas Eve! eller det betyder kanske juldagen, fast nu får det betyda julafton! Det betyder mindre än 3 veckor kvar till julafton! (2 veckor och 6 dagar) Wihoo! Längtar ihjäl mig folket...
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0