Götlaborg

Tjolahoppsansa!
Jag har inte haft en minut över till datorn idag. Alla minter har varit värdefulla. Kunde inte läggas på internet, tyvärr. Inte en ända. Men, jag ska förklara dagen ändå.
·
Den började 7:30. Jag skojar inte med er. Jag vaknade halv åtta på jul lovet. jajamen. Tjugo över åtta befann jag mig i Carins ytterdörr redo för en morgon i stallet. Klockan tio stod vi i carins ytterdörr, något frusna och hungriga. vi lagade våran lunch och sedan efter ex antal timmar befann vi oss på tåget mot Götlaborg! Svårt att gissa vad vi gjorde i Göteborg? ledtråd, mellandags rea. Tänkte ni visste. Så nu sitter jag här överlycklig med den lilla svarta till nyår. I år har skor också tagit en stor plats i utstyrseln. Vi gick nog in i varenda sko affär i hela Nordstan. Det slutade med att Carin hittade sina skor men jag, jag ringde mormor! Jag orkar inte förlara men jag vet ett par sket snygga skor som jag hoppas,hoppas,hoppas finns kvar. Självklart Dr.Martens... Jag insåg härom dagen att jag inte har några andra skor än Dr.Martens... Me like!
·
En likadan kjol som den svarta jag köpte för någon vecka sedan, love it.
·
Köptes igår
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0