Ett äventyr ni inte visste om.

Hola!

Idag ska här städas i mitt rum, tvättas kläder, skrivas ut papper och framförallt packas! För imorgon klockan 9.32 sitter Cajsa och jag på tåget mot Stockholm! Vi kommer bo hos min farmor till fredag. Det är nämligen på detta viset att vi ska på en casting kurs. För er som inte vet vad casting är för något så kan jag förklara för er. Casting är samma sak som en audition. Alltså söker man till en teater,film,musikal o.s.v Ni har sett IDOL? Dom går på casting/audition när dom sjunger för juryn.
Cajsa och jag ska alltså gå på en kurs i casting. Den är inriktad på provfilming. Vi kommer att få lära oss om provfilming, hur man ska tänka och så kommer vi få spela in en scen eller två. Dom här scenerna kommer finnas på vårat cv som dom skapar.
Kursen är i 3 dagar. Det är på eftermiddagarna mellan 16-19.30.
Jag är såå taggad:) Det kommer bli såå roligt! Inte bara att få gå på den här kursen, att få va i Stockholm med en vän i hela 5 dagar. Jag är jätte glad att jag har släkt där uppe annars hade nog inte detta funkat på samma sätt.
Nu blev detta ett låångt inlägg som jag hoppas inte var allt för uttråkande ;)
Så nu ska jag lätta upp det hela med en bild...
Det är alltså denna tjejen och jag som ska till huvudstaden.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0