Har du någon kompis som du tror är intresserad?

Hellu!

När jag satt och åt frukost för 1h sedan ringde Tony från Förtroligheten angående min statist roll i filmen. Han frågade om jag var allergisk mot något eller var vegetarian mm. När han var klar och precis skulle lägga på kom han på en till sak. Han sa: "Jo, en sak till. Har du någon kompis som du tror skulle vara intresserad av att också vara statist?"

Tankarna gick ju förstås först till Cajsa! Hon sökte nämligen till den här filmen samtidigt som jag. Så nu har Cajsa skickat info och bild till Tony och vi hoppas på att hon får vara med!♥
Cajsa svajsa och jag på tåget till Stockholm!
Pussar och kramar från Klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0