Resan i bilder...


På tåget till Stockholm


på måndagen och tisdagen var vi i gamlastan innan vi åkte på kurs. Jag måste säga att jag älskar gamla stan! Det är så mysigt och rent av sagt vackert där.


En av dom små fina gatorna i gamla stan...


Slottet! tror jag... hehe får återkomma med detta...


vi var vid Globen! det var faktiskt inte så jätte märkvärdigt men,men


Mina ny funna vänner ( Cajsa är till vänster och tillhör inte kategorin ny funna vänner;) )


Kursledaren hade en jätte söt hund, den heter bästis:D


haha hmm ja jag är snart 14 men det hindrar inte mitt barna sinne! detta är en mini kompis gunga som fanns på en lekplats i fruängen.


på torsdagen träffade vi rebecka (om ni vill veta vem det är så kommentera. Jag orkar inte förklara det nu)


Vi åkte till Grönan och vi åkte Insane!:D Den var suuper rolig!:D


När vi skulle ta båten tillbaka från Grönan så såg jag nog bland det vackraste jag sett. Molnen var liksom 3D och så lös solen igenom + staden som siluhett. Vackert! Bilden är dock inte lika vacker som det var i verkligheten:(


Nu är himlen egentligen orange fast eftersom vattnet var lila reflekterades bilden så att det blev lila.


Dåligt ljus, dessvärre men gissa vilket skepp detta är? Ni vet Black Pearl i Pirates of the caribean? Det är detta skeppet och jag skojar inte!:D Jag har vart i det skeppet, mohaha!;D




Jag har vart på samma skepp som Jhonny depp, orlando bloom och kiera knithley (stavning?)! hahaXD


Vi var även på allsång på skansen på tisdagen. Vi såg Veronica Maggio, as bra! Det var besöksrekord, över 25000pers. Det är faktiskt inte alls stort där inne, i och för sig blir allt större på TV...

Det har självklart hänt en massa mer men detta var vad jag tog kort på iallafall;)


Ni får ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Är AVIS nu klara! :) <3

2011-07-18 @ 10:43:48
URL: http://linneasester.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar: Ja tack gärna gumsi!!!!!!!!!<3:D fina bilder, hoppas ni haft det mysigt <3

2011-07-18 @ 11:11:09
URL: http://sannaawallins.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Jag är snart 27 och jag gungar gärna :P så barnasinnet sitter kvar ;)

2011-08-02 @ 14:41:47
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0