Snart drar de fem tjejerna till staden!

Hej alla underbara!

Nu har vi bestämt oss för vad vi ska göra mer idag än att kolla på "Allsång på skansen". Vi ska åka till stan och ha det mysigt. Ska inte köpa något utan bara gå runt och kolla och ha det bra.

Det är några konstiga människor med deras stora maskiner utanför våran tomt och gräver upp halva ängen. Okej, dom är inte konstiga, men varför i all världen ska kommunen gräva upp halva ängen tro? eller jo, nu vet jag, det kanske har å göra med att våran vattenledning är trasig? aja, vet inte varför jag skriver det här... Jag är la bara allmänt konstig! ♥



Det kanske blir någon mobilblogg i stan. Nu när jag faktiskt kan mobilblogga! :D
Hej då alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0