Ulrik Munther filmerna del 1.

Först var det två förband innan Ulrik. Det första var ett helt knäppt band som jag inte visar men efter dom var det en hel grym tjej! Hon spelade gitarr. Kanske inte så märkvärdigt men lyssna själva!


OBS! Jag filmar inte hela låtarna!



Så här lät det när Ulrik kom in på scen... Låten heter "Fake it"

Hans lillebror trodde att han skulle spela i Kina när han sa Kinna! haha så söt!



Den här låten heter "Life" det är en av mina favorit låtar. Men han ändrare texten vilket jag tyckte va lite tråkigt, men, men...



Detta är covern han har gjort på Lady Gagas "Born this way" super bra om du frågar mig!

Tyvärr hade hans gitarr gått sönder samma dag så han fick låna en annan gitarr.



Detta är den första delen, hoppas det inte är för brusigt!

Kram Klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0