Vilken tur!

Hej,hej!

Igår var det nära att jag inte skulle få se mitt nya linne något mera. Jag hittade inte H&M påsen någonstans. Jag sprang runt som en dåre i huset klockan halv tolv på kvällen och letade. Jag hade inte sett den hos Ellen så det enda alternativet som fanns kvar var, bussen. Hade jag vart så korkad och glömt den på bussen? Jag skickade ett sms för säkerhets skull till Ellen och frågade. Hon skrev att hon inte hade sett den. Nu var jag övertygad om att jag glömt den på bussen. Men en liten stund senare fick jag ett till sms av Ellen, denna gången stod dom fina orden " jag hittade den i vardagsrummet"
Gissa om jag blev glad!
Om en liten stund ska jag springa över till Ellen och hämta mitt älskade linne♥
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0