Att hinna med.

Hola!

Jag har inte bloggat för att tiden har sprungit iväg. Igår var jag knappt hemma på hela dagen då jag först var i stan och sedan red hela kvällen. Jag köpte ett par rosa höga shorts på Gina och en orange kofta på H&M. Riktigt nöjd med dessa köp!

Klockan tjugo i tio i morse cyklade jag iväg med Carin till stallet. Vi red i bara en timme så kom tillbaka klockan kvart över elva. Vi hoppade en mini terräng bana och jag lärde mig handskas med hästen jag rider lite yttligare.  Jag ska nämligen rida den hästen nu i ca 2 veckor nästan varje dag. Så nu i början testar hon mig och då måste jag visa vem som bestämmer. Igår var hon väldigt stissig men efter mycket "stanna" övningar verkar hon förstå att jag bestämmer:D

Nu ska jag och familjen åka till Göteborg för att äta hos pappas jobbarkompis!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0