Efter mycket skrivande på picnik...

Har jag äntligen blivit färdig!

Det tog allt lång tid det här. Jag har hela tiden trott att rutorna med text i har haft för stor text. Jag har suttit i säkert flera timmar och försökt fixa detta på picnik. Det har blivit fel igen, igen, igen och igen. Jag höll på att bli galen. Så ringde Lovisa och sa att texten var rätt liten nu efter allt fixande. Då förstod jag inte riktigt, det går ju inte att ha den större tänkte jag. Det berodde på att jag hade google chrome istället för internet explorer! Så jag kunde ha rutorna som jag alltid har haft det iallafall!:D

Det enda jag ändrarde  var att flytta ner "Tro på dina drömmar" rutan längre ner i menyn. Säg vad ni tycker!:D








Rutorna

Efter maten ska jag nog allt belöna mig själv genom att baka något smaskigt!;D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0