Hur lyckas jag varje eviga månad?


Tjolahopp!

Idag har jag då vart i skolan, sista dagen (imorgon ska vi bada så det giltas inte). Såå skönt!

När skoldagen var slut skyndade jag mig hem och sprang sedan till bussen. Jag, Carin och Filippa åkte till stan. Jag köper alla mina kläder och sånt själv för min månads peng, det är bra tycker jag för då får jag ju rätt mycket pengar. Dock, "försvinner" alltid mina pengar så fort i början av månaden. Jag vet inte vad jag lägger pemgarna på! Om jag verkligen tänker efter så  vet jag ju det men jag vill la inte erkänna det för mig själv;) Det är ialla fall inte så kul för då har jag ju inga pengar;) haha, detta blev lite konstigt...

Jag fick köpt mig en del idag ialla fall. Två tröjor, en mascara och en BH! plus fika ;) ( det räknar jag faktiskt med för det tar också mina pengar)


Ni ska få bilder snart!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0