Jag har sovit i Carins båt.

Hej allihopa nu ska jag tala om vad jag gjort sen senast.

Igår red jag och CArin en runda innan vi mötte upp Filippa. Jag, Filippa och Carin hade en mysig kväll i hamnen och sov i Carins båt. Vi badade vid ett ställe som kallas bastun och det va kallt kan jag tala om! I alla fall i början var det det. Men när jag väl slappnade av var det riktigt skönt!





Det var så himla fint i hamnen. Det var en riktig sommar kväll!♥

Vi vaknade tjugo i tio i båten. När jag tittade ut var det jätte fint väder även idag! Så vi cyklade hem till var och en och åt lunch för att sedan träffas hos mig. På den "lunch tiden" fick jag cykla till bankomaten och sen till stranden och sen hem igen! puh jag var helt jätte varm när jag kom hem sen, haha!

Ialla fall. När Carin och Filippa kom tillmig gick vi ner till stranden. Vi badade och solade, härligt♥ När vi vart på stranden en stund tog vi oss hem igen och solade och solade och solade ooch,solade. Jag har bränt mig,inte bra:(
Jag tror det är första gången jag verkligen bränt mig så att det blir röd flammigt. Fast som tur är så svider det inte! Man kan la säga att jag har tur i oturen;)

Detta är varför jag inte hunnit blogga. Men det är det värt, det är ju trots allt sommar!:D

Haj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0