Teater vinden.

God kväll allt folk!

Nu har jag ätit efter att vart och kollat på Teater vinden! Det är en teater som mina kompisar Sanna och Rebecka är med i. Rebecka spelade jag med i Genom blodet. Det var en teater som jag, Rebecka och en som heter Cajsa spelade huvudroll i. Tillbaka till Teater vinden. Det är en blandning mellan Astrid Lindgrens sagor. Den var såå bra! Sanna och Rebecka var såå duktiga!♥ Det bara pirrade i benen när jag kollade. Jag ville bara hoppa upp på scenen och vara med, hahaXD

Den här teatern är värd att se! Det kostar dock 175kr men den är o andra sidan 2h lång. Dessutom är det näst sista chansen att få se pjäsen Teater vinden överhuvudtaget. Det ska nämligen förbjudas att göra Teater vinden. Det är ett manus som har gjorts många gånger genom åren men som nu ska läggas ner. Så passa på!




Jag lovar er, ni kommer inte ångra er!:D


ps. Sanna spelar Annika i pippi och Rebecka spelar pippi :)

Kram Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0