Instormning i hus och en blöt madrass

En färd genom ösregn klockan 20 i 10 en torsdag.

Vi sprang så fort vi kunde genom ösregnet och kunde inte låta bli att skratta åt situationen:) Blev näst intill genom blöta undet 100meters springande. Kommer instormade in i mitt sovande hus. Börjar leta efter madrass och pump. Min kära far kommer ner från trappan och frågar varför vi har sprungit ut i ösregnet och kommit hit. Vi berättar om madrassen, han nickar och går upp för trappan. Jag fortsätter leta, kan fortfarande inte sluta fnittra. Utan framgång i letandet, förutom att jag hittade min datorväska, kommer min far ner med en redan uppblåst madrass. Lovisa tar den, vi säger  säger godnatt och springer ut genom dörren. Jag kommer på att jag måste ha min cykel imorgon så jag springer till cyklen medans Lovisa springer som en blådåre hem genom ösregnet. strax efter henne kommer jag på min cykel, nästan genomblöt. Nu torkar madrassen och min jacka där ute i hallen. 

Vad ska jag säga? Så här ska en torsdags kväll tillbringas!:D 


God natt och sov så gott nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0