Mitt Första Blogg Inlägg På Jätte Länge Börjar Med, en garderobs städning.

Hola!

Jag har planerat hela min inte-ha-något-att-göra-dag i skolan. Hur jag skulle tillbringa min stund ensam i huset, plus Zebbe♥ Om jag hade något viktigt att göra, eller skulle jag bara ta det lungt och drömma mig bort med mina fina husdjur? Sedan kom jag på en sak i mitt rum som irriterar mig. Något som stör mig varje morgon, och kväll för den delen.

 Nämligen min garderob.

Jag har märkt att jag aldrig hittar några kläder på morgonen fast än den är fullproppad. Konstigt kan man tycka, fast om man tänker efter är det inte så konstigt med tanke på hur för jävlig den ser ut rent ut sagt.  Det enda jag ser på morgonen är en stor kläd hög. Så istället för att tänka : "Åå va mycket kläder jag har det blir ju inga problem att välja!" Tänker jag: " åå, jag har ju inga kläder! Jag får ta det jag hade förra veckan"

Så detta blev en av sakerna jag fick ängna mig åt på min inte-ha-något-att-göra-dag!

Före!


Efter!


Det blev hela tre kassar! Det var hur mycket kläder som var för små och som jag ändå aldrig använde!



Nu vill jag slänga en blick bort mot garderoben hela tiden, haha:D

Jag är nog inte den enda som tycker sånt här är tråkigt. Men tänk på resultatet, tänk på hur himla skönt det är efter åt! Tänk, nu behöver jag inte på ångest av att bara kolla på min garderob:) Det är bara till att bestämma sig och göra det och försöka tänka på resultatet. Jag lyssnade på musik under tiden, det hjälpte!

Nu kände jag att det blev ett långt inlägg, kanske är det för att det är mitt första på denna bloggen? Hihi:)
Jag fick så mycket energi av att skriva kände jag nu, haha!XD

Ciao!

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

åå jag är så glad att du bloggar igen klara

jag har LÄNGTAT! :D



din garderob blev superfin efteråt



puss ;*

2011-05-25 @ 18:05:18
URL: http://xfilippas.blogg.se/
Postat av: Filippa

p.s Blogga riktigt mycket nu, jag älskar nämligen & läsa dina inlägg serru ;D



mångamånga inlägg & mycketmycket bilder <3



LOVE

2011-05-25 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0