Övernattning hos Lovisa, trots skola

God kväll!

Nu är det faktiskt på detta viset att jag sitter vid Lovisas skrivbord och bloggar. Jag ska nämligen sova här inatt. Nu kanske ni tänker : " men , det e ju skola imorgon" vi är fullt medvetna om detta, ni behöver inte oroa er! Vi har gjort så här en gång förut och faktum är att jag blir mycket piggare på morgonen av att vakna upp med en kompis. 

Nu har det uppstått ett problem, ett rätt stort till och med. Madrassen och pumpen fungerar inte. Tur i oturen är då att jag bor ca 100 meter från Lovisa! haha! Så nu är det bara till att ta på sig jackan och skorna och springa till mig i ösregnet  och hämta madrass och pump. Önska oss lycka till people!:D

vi ska försöka  göra en film om fotningen tidigare idag om tiden är med oss. Då kommer den kanske upp ikväll!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0