Bron|Broen

God kvällens!
Jag är så fruktansvärt trött. Jag fick tvinga mig att ta upp mitt huvud från köksbordet och ta fram so boken. Nu är det gjort iallafall, so frågorna, det är skönt! Fast just då kändes det mindre kul skulle man kunna säga... Sen dess har jag fördrivit tiden med att kolla facebook, läsa lite bloggar och även sortera bloggar på bloglovin. Jag kände att det var några bloggar jag aldrig läser och vissa som inte har uppdaterat på månader. Ni glömmer väl inte att följa mig via bloglovin? Men nu var min fantasi för tidsfördriv slut. Men då passade det ju att uppdatera här lite! Jag känner mig duktig som har uppdaterat hela FYRA gånger här idag sedan jag kom hem från skolan. Visst är jag bra?! Jo, tack jag vet! (sarkasm eller ironi,kommer aldrig lära mig skillnaden, för er som inte förstår...)  Jo, om ni undrar så fördriver jag tiden då jag vill att klockan ska bli 21:00. Då börjar Bron! Det är sista avsnittet och det måste jag bara se. Om det inte vore så hade jag antagligen legat i sängen vid det här laget, så trött som jag är. Nu kom jag på en till sak jag kan fördriva tiden med! Jag kan ta bort mitt smink och byta om till natta kläder. Så får det bli!
Ha det najs!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0