Det ekar över alla taken

Här sitter jag klockan 20 över 3 i sovtröja och morgonrock. Jag har inte borstat tänderna och jag har inte duschat. Det enda som jag har gjort, som jag har planerat, är att titta på En blomma i Afrikas öken. Och det var kanske inte så mycket med tanke på att jag varit vaken sedan halv tio imorse. Jag har heller inte fått iordning på min hals. Det är som att jag råkat sätta ett litat sandpapper i halsen och jag kan varken hosta upp det eller svälja det. Varje gång jag ska svälja kliar och river det. ÅÅÅ vad mysigt folket! Eller inte...
Just nu önskar jag att Lovisa var här så att vi kunde bli färdiga med min design någon gång. Båda har nästan aldrig tid så det händer inte så mycket med den. Fast nu tycker jag att det börjar likna något så watch out! Stackars Lovisa som får stå ut med mitt tjat. "kan vi göra på designen idag?" "Kan vi göra desigen nu?" " jag vill att den ska bli klar!" Usch vilken jobbig människa jag är kände jag nu. Jag får ta och baka en kladdkaka till henne, då blir hon glad!
Kärlek ut

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha Klara det behöver du inte göra! Men vi får träffas snart och fixa med den! <3

2011-11-19 @ 20:49:43
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0