Hurry up!

Tjoosan!
Om 3 minuter börjar värsta pojkväns akademien. Jag vet, det är patetiskt but I like it! Och jag slutar alltid skriva när jag måste skriva fort under tidspress. Jag skyndar mig så mycket att jag stannar upp och bara stirrar på skärmen. Inte bra där Klara. Jag får ta och träna på det. Jag vill meddela att jag har blivit lite smått besatt av våran dans på dansen. Jag går runt och tränar steg hela tiden. Så där för mig själv. Måste nog se helt galet ut! Kan bara tänka mig mitt ansiktsuttryck!  Ja, så kan det va folket.. Fast ärligt talat tror jag inte mina kompisar kommer förvåna sig så mycket.
Nu börjar det people! Kolla ni också vetja! :D
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0