Inga uppbrända hår eller snubblingar

Förmiddagens!
Jag klarade det. Jag brände inte upp någons hår eller snubblade. Det gick prima ballerina! Okej, nu kanske jag är lite väl dramatisk... med tanke på att man bara går fram och tillbaka i en gång två gånger. För er som inte förstår vad jag pratar om så är det så att jag bar ljus idag i kyrkan. Jag konfirmerar mig förstår ni! nä, nu slutar vi prata om sånna trista saker. Istället kan jag äntligen säga: wihoo det är första advent!  visst är det mysigt? Jag började dagen med att äta en frukost med mamma och lillebror, vi tände första ljuset och jag och Nils fick varsitt litet paket. Jag fick ett par dark blue tjockis sockar med vitt mönster, lovely! Det finns ett till men jag ska öppna det när mamma och Nils kommer hem. hmm, det är mellan stort, mjukt och oformligt, vad kan det vara? hmm...

Denna första Advent kommer fortsätta vara sådär himlans mysig för det blir en heldag med dramat vid 13:00! awesomeness people!
Love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0