Ingen kickar fotboll som han, Zlatan...!

Hej alla busungar!
Det har hänt något konstigt. Det är något som inte stämmer med mig kära vänner. Jag är absolut inget fan av fotboll och tycker de flesta stora spelarna framstår som patetiska lyxlirare. (Ursäkta mig om någon tycker motsatsen men vi får faktiskt tycka till om saker i detta landet.) Mormors man fick boken "Jag är Zlatan Ibrahimovic" i fars dag present. Jag skulle bara kolla på den lite snabbt. Hörde ni? Bara kolla lite snabbt! hmm, varför inte läsa lite också? Varför inte läsa en sida till..? Varför kan jag inte sluta läsa!?
Jag är helt fast. Så nu ska jag låna boken till på tisdag. Men jag fattar det inte. Antingen är boken väldigt bra skriven eller så har jag alltid funderat över hans liv (högst o troligt!) eller så har jag fått någon plötslig sjukdom!
gaaa, måste fortsätta läsa!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Hihi jag med. I will! :D<3

2011-11-13 @ 22:28:48
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha! ;)<3

2011-11-14 @ 19:33:45
URL: http://elleent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0