Jag bor i en blåshåla

Hej denna stormiga kväll!
Jag bor i en blåshåla. Stormen som har varit i inprincip hela landet, Britta tror jag den heter, har nu kommit till Halland. Självklart ska den bli värst i Halland. Jag är inte så förvånad, bor man på västkusten så gör man! Jag tycker den är väldigt cool faktiskt. Våran hamn har svämmat över och vattnet har stigit så mycket att det nästan når cykelbanan vid stranden. Och detta såg jag med mina egna ögon för någon timme sedan. Det ni! Vem vet? vattnet kanske har kommit upp på cykelbanan nu... Jag har iallafall satt utegångsförbud för min familj resten av kvällen. Det längasta någon får gå är med hunden till brevlådan. Här ska vi minnsan inte få några flygande saker i huvudet!
Just nu är mysfaktorn mycket hög hemma hos mig. Jag ska fixa lite med mitt manus och träna lite repliker. Sedan ska familjen bänka sig i soffan för Advents mys, glögg och annat gottigt! Efter det ska vi toppa det med att kolla på gamla familjefilmer! (som ni vet satt jag och Ellen som babijaner och slet igår för att få det att funka)
Hoppas ni har en lika mysig första Advent som jag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0