Like everyone else: Breaking dawn part 1

Tjosan!
Nu ska jag vara som alla andra och skriva om det som alla har väntat på (Iallafall alla twilight galna som jag) Breaking Dawn! Jag var nämligen med tre gulliga tjejer på bio i igår. Hur länge har stackars Klara väntat? I  547 dagar! Crazy bananas! Så nu är Klara glaad! Den var så himlans väldigt bra. Den var hemsk och rolig, rolig ibland. Den var super bra. De lyckades så bra med att beskriva boken. Fast boken kommer ju alltid vara bättre. Så är det alltid. Man får lära känna alla mer och får allt mycket mer detaljerat. Men det är ju alltid svårt att få det så på film. Filmerna skulle bli flera timmar långa! Så jag tycker dom har lyckats bra. Jag förstår att de har delat upp det i två delar. Problemet är bara att Klara kommer få vänta i hela 365 dagar till för att få se slutet! oh gosh people! Det som är mest frustrerande är att dom redan har filmat färdigt sista delen. Den är färdig, ihop klippt, everything! Men. Så ska dom köra med sina affärs knep, suck. Ett halvår hade varit helt okej, men ett ÅR.  Aja, får ha flera twilight maraton sålänge och försöka, överleva? okeej nu tar vi i kanske... Nu ska jag göra det jag menade med detta inlägget. Rekommendera breaking dawn! Gå och se filmen för sjuttsingen!
Bye folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0