Måste,måste,måste STÄDA

Tjenixen frilliixen!
Jag måste städa. Jag måste städa mitt rum. Men. det är ju så förbaskat tråkigt! Jag vet att jag borde, jag tror mina friends föredrar ett städat rum framför ett stökigt rum. Men ja, det är ju det där med att ta tag i det som är så jobbigt. Det känns bra efteråt. But just nu känns det som det jag minst vill göra på min lista. har du en lista? Men får väl ta tag i mitt problem då. Eller snarare min lathet. Ja, jag får helt enkelt inse nu efter mina fjorton år att jag är lat när det gäller sådant som är, tråkigt.
Jag har lite mer än 20 minuter på mig så detta ska nog gå bra. nä nu låter jag som min egna mamma!

Love out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0