Pizza sug i skolkorridorer

Svejsan!
Idag ska jag och 6 girls vara så där härligt spontana. Det började med lite pizza sug i skolans korridor och slutar förhoppningsvis med en pizza kväll i stan! Låter superduper eller hur?! Fast först ska de flesta på konfa som slutar klockan 6. Men det går ingen nöd på mig då Josefine kommer knacka på min dörr vilken sekund som helst. Jag hade tänkt att jag skulle bjuda på en bild med oss två men om hon inte får superkrafter och cyklar hit jätte fort så struntar jag i det. Men jag väntar i 5 min till, om hon inte kommit då struntar jag i det. Låter det bra? Tänkte nästan det.
Yeah, hon kom så nu blev det en bild! Nu får ni bli glada att det inte bara är bilder på mig hela tiden!
Peace!

Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Hejsan Klaris! :D

Var gärna med i veckans blogg! :)<3



http://solkvints.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-26 @ 13:49:41
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0