Så här på kvällskvisten

Tjolahopp!
Har ni haft en bra första skoldag? Om nu en första skoldag efter ett härligt lov kan vara bra... Själv har den åtminstone inte vart helvetet. Jippi! Förutom att jag inte kunde somna pågrund av tidig dags-att-sova-tid, och därmed var väldigt trött imorse, klagar jag inte så mycket. Jag och min kompis hade ingen engelska heller. Vi fick åka hem och äta och ta den tiden det tog när maten tog slut. I bland är det inte så dumt med en skola som inte köper in tillräckligt med mat! Så min första skoldag har ju inte varit den jobbigaste!
After school blev det att ängna mig åt SO och annat roligt *tråkigt Men sedan bar det av till kulturskolan och drama! Hade sådan energi idag så jag lös upp hela rummet. Inte, fast nästan. Alltid kul med drama buddies:D
Just nu är jag lite frustrerad över den dåliga valmöjligheten bland TV kanalerna. Allt var frid och fröjd när Svenska hollywood fruar tog upp min kväll. Men nu är säsongen slut och Klara behöver något mer!

Peace people!

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: jasså, tror inte jag såg dig faktiskt... Det var min kusin, hehe ;) Vart satt du? :)

2011-11-07 @ 21:34:46
URL: http://fotodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0