Sorry friends!

Kvällens!
Jag skulle lägga ut bilder på mina inköp när jag kom hem. Ser ni några bilder?. Nej. Orsak? Jag har varit spontan även idag! Jag tog mig faktiskt friheten och hängde med Cajsa till frisören. Sedan tog Cajsa sig friheten och hängde med mig hem! *sedan tog jag friheten och tog med mig Cajsa hem
Jag lagade mig lite lunch/kvällsmat och cajsa ville vara delaktig och gjorde te. Då när jag satt där med min försenade lunch och drack te flög en mysig höst/jul känsla genom kroppen. Den känslan har jag längtat efter hela hösten! Så nu äntligen kom den! Happy face :D
Om ni undrar pågår det  förfullt en disskusion på facebokk med mina fina vänner om vem som ska ta med sig vad imorgon. Det är nämligen så att det blir Halloween fest hos Rebecka imorgon! Jag kommer därför vara busy hela dagen så det blir kanske inte så mycket bloggning förän på torsdag.
Jag har kommit på en väldigt läskig ide till imorgon. Enligt mig Jag ska vara en porslinsdocka! Det är något väldigt läskigt enligt mig.
Detta blir min sista mening för ikväll: Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0