Headline

Bananer växer på träd!
Jag är nu hemkommen i från Sanna panna. Jag har nu bestämt mig för att va med henne oftare, det händer allt för sällan! Sanna, jag, Lovisa, Linnea och Alice har ägnat eftermiddagen åt mys på kvantum och i soffan med chokladpudding framför Greveholmsslott. Okej, kvantum kanske inte räknas till "mysigt". Choklad puddingen blev kanske inte världshistoriens bästa men den blev åtminstone god. Det är ju smaken som räknas! Jag ska kanske inte ska säga så mycket om chokladpudding då det var evigheter sen jag åt det sist!
Jag kan också meddela att jag har vart lite smått beroende av mitt läppbalsam idag!
In a few minutes kommer jag practice some english for the redovisning tomorrow! I love my svenska/english blanding when jag talk!
Lite replik pluggning och annat smått och gott ska nog hinnas med också!
See you tomorrow aligator! Fast nee, det rimmade inte.
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hahaha jaa, och det var ju jätte mysig att cykla på min fina cykel också, haha! :D <3

2011-12-01 @ 15:55:41
URL: http://aliceflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0