Walk that walk, talk that talk, answer the question!

Hello!
Jag loggade in här för att skriva om lite allmänna saker. Som att jag är så trött att jag funderar på att gå till sängs. Men så såg jag att jag hade fått en trevlig liten kommentar! Så nu ska jag ge mig på ett "svar på kommentar inlägg". Få se hur detta slutar...
Fråga från: Anonym inlägg: Walk that walk, talk that talk
Några frågor: Lär ni er mycket på dramakursen och hur gammal måste man vara för att börja? Går du på något mer på kulturskolan? :)
Svar: Jag började för cirka fem år sedan och jag anser att jag har lärt mig mycket. Om jag skulle rabbla upp saker jag lärt mig skulle jag nog bara komma på rätt självklara saker som tex: vänd inte publiken ryggen och prata högt. Fast jag har ju lärt mig så mycket mer, i mitt undermedvetna. Jag agerar utan att tänka på det jag lärt mig. Det sitter i. Utan dramat hade jag absolut inte stått där jag står idag! så svaret blir: ja, vi lär oss mycket.
Jag är 99% säker på att man måste vara 9 år för att få börja.
Jag dansar showdans och går på drama/film! Alla tre sakerna är väldigt roliga och atmosfären på kulturskolan är härlig! :D
Hope you find these answer helpfull! :D
Vi ses inom en snar framtid alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0