Coulor the day

Tjofräs!
Jag kom hem från utförsäljningen för some minutes ago. Jag fick med mig hem ett par snygga stövlar! (denna gången vet ni vad jag menar med snygga stövlar). Dock var fanns dom bara i svart i min storlek. Förbaskat att jag ska ha så stora fötter, å andra sidan, har man stora fötter står man stadigt på jorden, right?! Jag är nämligen lite av en sån person som helst undviker svart. Det går för sig med lite svart här och där och kanske ibland helt svarta kläder med något coolt läppstift. Men annars ska det vara färg! Eller åtminstone vitt med färg detaljer! Färger borde användas mer enligt mig, det liksom livar upp vardagen! Om jag ser en grupp människor som har svart och grått på sig en mörk höstdag blir jag inte gladare precis... Men däremot om jag ser en grupp människor med olika färger på sig lockar det nog fram ett inre leende. Jag tror vi alla känner så inombords. Det är bara det att vi inte vågar. Vill liksom smälta in i mängden, vill inte vara den som sticker ut. Jag tar dom svarta leggingsen för svart är ju alltid snyggt. Eller..? Är svart verkligen alltid det snyggaste? I don't think so people! Nej, jag tycker vi borde liva upp vardagen mycket mer och ta på oss lite färger! Wiihoo Heja oss!:D
Peace out!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0