Klaras skola för förkylda!

Pling, pling vänner!
Sitter här med ett vitt sjukhusplåster på min vänstra arm och dricker grönt te. Om ni läst mitt tidigare inlägg idag så vet ni att jag har  varit hos läkaren idag. Anledningen till mina förkyldningar visste hon inte helt. Men hon tror att jag helt enkelt har lättare att få förkyldnings virus. Plus att jag har täta näsgångar vilket gör att jag andas mycket med munnen. Då blir det lättare att få förkyldnings virus.
Ja, nu har jag lärt er något nytt  idag! Måste vara mycket intressant att veta. Hade jag vart i eran sits hade jag blivit mycket glad! hmm, jo, det är klart..?!
För att vara på den säkra sidan tog hon även blodprov för att testa mig mot olika allergier och annat. Där kom mitt vita sjukhus plåster in i bilden! Jag vet inte om jag vågar ta av mig det. Kan tala om att detär ganska iriterande att ha ett plåster som drar i huden så fort jag sträcker på min arm.  Men tänk så blir det infekterat? Klara i ett nötskal att tänka så, men man kan ju faktiskt aldrig veta! Så jag får nog helt enkelt fega lite till och ta av det i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0