Sena Klara

Hejsan!
Jag har fått filmkamera sjukan. Jag filmar mig själv när jag pratar engelska när jag går runt i mitt rum och fixar och donar. Kan Carin möjligt vis ha påverkat mig..?! Det är rätt intressant att titta och lyssna på sen kan jag tala om... Kanske rent av lörorikt? Det är kanske detta vi ska börja göra på eng-lektionerna! Tankarna flyger iväg!
Eller så är jag bara allmänt konstig. Som vanligt!
Jag ser alltid filmer långt efter att dom kom ut på bio. Kanske efter att alla kompisar slutat prata om hur rolig filmen var. Så är fallet med den sista Harry Potter filmen. Jag har inte ens sett den första delen. så nu blir det filmtajm folket!:D
Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0