Set fire to the rain

Tjosan
Idag var en dagen då elevernas reaktioner sätts på prov. Det var nämligen den årliga brandövningen idag! Eller termins brandövningen... Själv hade jag kanske inte dom snabbaste reflexerna.
Befann mig i slöjden och städade då lektionen snart var slut. Så när larmet går vet jag inte riktigt vad jag ska göra, så jag fortsätter städa. så himla bra Klara! Jag får inte panik längre efter alla brandövningar så jag tog det lungt och kom på att jag nog ska gå ut till fotbollsplanen. När jag kommer ut så tänker kräsna jag, kunde dom inte valt en lite varmare dag att ha brandövning på? Inte alls trött på brandövningar!
Möts av en kompis sokm hann ta på sig jacka och company. Och där stod jag med jeans och linne. Ja, frös lite sådär kan man säga! Som tur är så har jag en snäll kompis som ger mig hennes halsduk som jag kan ha över axlarna.
Dagen har rullat på sen dess och snart ska jag åka in till kulturskolan för drama. Riktigt roligt folket! Kanske slänger in ett till litet trevligt inlägg när jag kommer hem. Om jag känner mig själv rätt så kommer inte tiden räcka till, men man kan alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0