Sjuk

Hola!
Min kamp mot nätverket har jag nu vunnit efter ett antal timmar! Wiihooo! Internet funkar!
Min kamp mot min förklyldning har jag däremot inte vunnit än. Nu har jag varit förkyld i 2 veckor. Nu vill jag bli frisk! Det går i vågor hela tiden. Ena stunden mår jag bra och tror jag ska bli frisk. Andra stunden hostar jag så mycket så att jag inte kan sova. Så idag har jag varit hemma ifrån skolan. Jag känner mig bra förutom den jädrans hostan! Jag vill ju såå gärna kunna gå på drama ikväll! Håll tummarna för mig!
Jag har inget annat trevligt att skriva om. Okej, förkyldning är inte heller så trevligt.
JO! Jag har visst något trevligt att skriva om! Ulrik Munthers album ligger på plats nr 38 på spotify! :D Wiie!
NU har jag inget mer att skriva om.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0