Snövit och de sju små dvärgarna

Tjena!
Nu känner jag mig som trötter bland dom sju små dvärgarna. Mina fingrar vill inte sammarbeta och ryggen längtar efter att få kura ihop sig framför tv:n. Det ska den få göra om en kvart. Då börjar nämligen Svenska Hollywood fruar! Jag går faktiskt ett litet lyckorus genom kroppen när jag tänker på det. Ännu en gång bevisas det att det är dom små sakerna i vardagen som gör dagen. Många skulle säga " men gud, vilket liv du har, är svenska hollywood fruar en av dina höjdpunkter på dagen?!" och ja. Det får vara så. Bara det gör dig glad. Oavsett om det är Svenska hollywood fruar eller att få köpa den där väskan, så är det bra. Som sagt, just if it makes you happy!:D
Så nu ska trötter dra sig mot biostolarna och skratta sig glad!♥
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Var med och tävla om att vinna en länkning i min blogg! :) Du ska välja 3 bilder som passar in till 3st teman. Jag utser flera vinnare ''inte bestämt hur många'' nästa vecka! :)

Vill du vara med och tävla så gå in på min blogg och joina! :)

http://mathildasfoton.webblogg.se/2011/october/veckans-foto.html#comment

2011-10-12 @ 18:31:39
URL: http://mathildasfoton.webblogg.se/
Postat av: fransson

sv; hahaha! missa munnen har jag också gjort när jag försökt äta "rätt".. jag trodde jag var ensam om det men nu visade det sig att det finns en hel del som äter sådär bakvänt. Power! :'D

2011-10-21 @ 08:51:53
URL: http://www.fransson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0