En melodi från ett munspel

Hejsan folket!

Jag fryser lite mer än vad jag brukar göra idag. Jag brukar frysa men idag är det lite extra. Jag får hoppas att jag värms upp av allt kalasande idag! Men det blir ju en bra söndag!

Jag fick precis ett ryck. Jag har mixat mina låtar i min lista helt hejs svejs. Så nu vet jag inte i vilken ordning dom kommer i, spännande... Just nu hör jag Laleh i mina öron. Jag har en total förälskelse i hennes nya album! Och nu fick jag fler ryck, jag vill göra en massa saker helt plötsligt. Bara så där. Jag vill byta tyg på min stol, jag vill måla mina naglar, jag vill städa mitt rum (vad har hänt med mig?) , jag vill ta en massa kort till min minnesbok, listan fortsätter...



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0