Broder Jakob, broder Jakob

Hallåsan! Jag vill bara förvarna er om att detta är ett inlägg som skrivs på Ellies Ipad. Det betyder att Klara inte riktigt förstår hur man gör. Det resulterar i att det kommer se konstigt ut. Thats it. Jag ska köpa Inception så fort jag får tag i den. Ni förstår inte hur bra den är! Allting är bara så,så bra och genomtänkt! Jag befaller er att genast springa till närmsta videobutik och låna denna vääldigt jätte bra film. Inception, glöm inte det. Den kommer ligga i toppen på eran film lista för alltid. (om ni nu har en sån...) Sa jag att den var satansbananerskitjätteotroligtgranatäpplebraa? Och jag kan inte lägga upp en bild för det funkar inte... Hejdå och lova mig att ni kollar på INCEPTION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0