Cause the party is in my head

Hopp plopp!
·
Det luktar ananaspaj i hela huset och jag stör mig något otroligt på min facebook profil. Jag har haft den i tusen år, minst. Jag vill börja med min minnes bok så fort som möjligt men har zero kreativitet angående framsidan. Jag kollade precis på en 60-tals look smink video och önskar att jag hade minst tusen kronor mer på mitt kort än vad jag har. Mitt i allt detta så väntar jag på att Juno ska börja på kanal 4.
·
Vad ska jag göra åt detta folket?
·
Jag går och tar mig en ananspajs bit. Försöker ta en hyfsad bild till Facebook. Söka runt på internet efter inspiration till minnes boken. Rota runt bland mitt smink och hoppas på det bästa och sedan kolla beloppet på mitt kort. Detta ska jag göra med underbar musik i bakgrunden.
Sedan ska jag bänka mig själv i biostolarna. Punkt slut.
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0