Imorgon är det första dagen på terminen

Lattjo lajban!
·
Jag är lite smått pissed off på blogg.se just nu. Jag är super suur! Jag hade massa bilder och jag hade hela inlägget i huvudet, men. Det går bara att ladda upp en, en endaste bild!
Jaha, sånt är livet tänker ni nu. Jaaa jag vet.
·
För att göra stämningen ännu bättre var inte Åbybadet någon höjdare precis. Det fanns nästan inget vatten i ett upplevelsebad (betoning på bad). Dom verkar har missat poängen med vatten i ett bad. Visst det var inget fel på rutschelkanorna men man landade bara i lite,lite vatten och hade man tur var det en liten fyrkantig vattenbassäng, som man genast var tvungen att gå upp ifrån för att inte få andra folk på sig. Nä, det blir sannarpsbadet som gäller i fortsättningen.
·
Men det är ju tur att jag är så teknisk av mig så att vi hittade ett Mc Donalds! Vi var nog längre på Mc Donalds än Åbybadet... Jag är fortfarande propp mätt. Mycket skoj och ploj var det där ja! Några riktigt fina bilder hade jag tänkt att visa men det blev ju inget med det. Blä.
·

·
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0