There are not many things in life so beautiful as true friendship, and not many things more uncommon.







Jag tror jag skippar mat på ett tag efter denna dag. Om jag känner mig själv kommer det aldrig att hända. Jag har ätit, ätit och ätit lite till. Att springa åt olika håll när man måste skynda sig till bussen är intressant, till och med roligt, mycket roligt. Den här människan på bilden ovanför var en galen engelsktalande filur. Jo men till komedianten ska jag gå till igen.  Sen har jag vart sådär härligt spontan och gått och köpt tre filmer. 3 för 100 vettni. Me like! Och gissa vilken en av filmerna är??? En mycket, väldigt bra film som börjar på I?? INCEPTION! Jag är en mycket glad tjej i detta ögonblick! Nu återstår bara förhandling om köpet med resten av familjen. Och vet ni vad?! Jag är otroligt rastlös!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0