Min kropp vill sova för länge

Tjohopp!
·
Jag gillar inte att det kryper myror i mina ben klockan 3 på natten och att det gör så att jag vaknar efter tolv på dagen. Inte okej någonstans. I kväll ska jag somna tidigt. Om jag inte gör det ska jag åtminstone ställa klockan så att jag vaknar tidigt. Wish me luck!
·
Jahopp, nu ska jag slänga iväg ett fint litet sms till Linnea och meddela att jag äntligen är färdig!
·
ps. Jag älskar att mina lockar från nyårsafton har blivit så där naturligt underbara! wii...


·
Jag är inte alls avundsjuk eller så på den här skiten. Hon ska ju bara få vara i Egypten i en vecka och få bada, snorkla, se massa coola grejer och bli brun. Ingen big deal. Grrr...!
·
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0