The lionking

Hejsan!
·
Vet ni vad jag har hittat på idag? Jo, jag och Ellen har varit i Göteborg, i Oskelkrok. På en kortfilms inspelning. Japp, japp mycket roligt folket! Vi var statister och fick springa, gå och springa lite till. I lera dessutom, fina grejer. Nu blir det att skriva till i CV:et!
·
Jag har en för kärlek till gamla bardomsfilmer. Ibland vill jag gömma mig under en filt och gosa ner mig i minnen. Det är ungefär vad jag ska göra nu. Jag ska dock inte gömma mig under en filt, men gamla minnen kommer poppa  upp. Jag ska kolla på en av dom bästa filmerna jag visste när jag var liten. Lejonkungen. Eller som det så fint heter på engelska, The lionking. Kalla mig tönt hur mycket ni vill men det ändrar ingenting. Tecknade lejonungar är otroligt söta!
·
·
Love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0