Vad som än händer och fötter

Tjofräs!
·
Har ni haft en bra dag? Jag har haft en fin,fin dag om man bortser från en något tröttsam skoldag. Ibland var det som om mitt huvud drogs mot närmsta bord. Eller något som huvudet iallfall kan luta sig mot.
Det var en rätt stor sten som försvann från mina axlar när jag insåg att jag nog kan SO- läxan till på fredag redan. Jag överraskade mig själv där. Det gillar vi folket! Något annat som vi gillar är när man på kvällen inser att man har mycket tid åt att göra , ingenting. Bara slappna av och hinna göra lite saker som man annars inte hinner med. Tex. fixa med lite ideér till framsidor till "minnesböcker"... mmm.
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0