Babysitter at the moment

Hejsan allihopa!
Igår kom jag fram till att små rivjärn är mycket effektiva när man vill slita på sina hemmagjorda shorts. Ett tips från coachen. Idag ska jag försöka göra färdigt mina shorts, jag tror faktiskt det kommer bli riktigt snajsigt! Jag ska också agera barnvakt åt min lillebror fram till cirkus klockan 3. Jag har en känsla av att det knappt kommer märkas eftersom han springer ute i skogen med sina kompisar och kommer antagligen göra ett bra tag. Så just nu är det rätt ensamt här hemma hos moi. Fast jag har ju Zebbe förståss!
Latero.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sv; haha ja det va du det! :D

2012-03-07 @ 16:43:30
URL: http://stylebyfilippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0